Tandläkartid 07.40

Gud vad glad jag blir varje morgon när jag loggar in på bloggen, ni ska vetaa aatt jag läser era kommentarer men är väldigt upptagen med att svara tillbaka och vara aktiv.. I helgen har jag mer tid för bloggen =)

I morse satte jag klockan på sex men sznooosa till sju tiden ¨då jag gick upp och sminkade mig, klädde mig och åt frukost.. Sen begav jag mig iväg till tandläkaren där jag fick vänta i ca en kvart. Men när jag väl kom in i rummet blev jag lite skraj. Jag skulle borra ett hål som de ansåg var litet (från början) men icke,! själva ingången var liten men hålet var ganska stort. Först borra de utan bedövning men sen sa jag till. Så de sprutade in något i min underkääke och fortsatte.. De fick spruta in bedövning ännu en gång för att jag kände men dsen var de lugna puckar.. =D
Sen gick jag hem till älskling, men gud vad jobbigt det kändes när man skulle pussas, hahahah. Ena sidan bedövad och andra helt normalt, haha, kuul !


Åhh herregud vad jag har klätt mig fel idag, det är svinvarm ute och jag går i jeans, tygskor och skjorta.. Nee jag spyyyyr haah !! Slutar jobbet halv sju, vi hörs efter det någongång , PUSS =)


T.O @ Ainariel


Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att det är över. Nu är hålet lagat o klart. Ha en bra arbetsdag så ses vi ikväll! kramar

2009-08-07 @ 15:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0