Ny design på G

Godmorgon alla tösar.
Ska precis börja med min design här på bloggen, IGEN! jag vet =D men blev inte alls nöjd med den jag har, så nu kommer designen se väldigt rörig ut under de närmaste dagarna, men då vet ni ju varför hihi..

Igår kom jag hem vid halv tolv kanske. Jobbade först på Nautilus och sen drog jag och Martin till hans studio och satt där med min fina header som ni kommer älska xD, jag är supernöjd iallafall..

Under en liten stund nu så får ni ta och passa på och kolla på videon, söta degubäbisar som jag filmade i söndags på jobbet. Åh vad stora de har blivit, och hur söta om helst =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0