Älskaaaa dig ! =)

Jag har varit med världens underbaraste person i dag och det är min älskling Jimmie.
Åh vad du gör mig glad och hängiven..
Du betyder såååå himla mycket för mig, har aldrig känt mig så älskad som jag gör.
Du är helt enkelt den bästa. Hos dig finns allt..

vet att du läser detta nu.
Hoppas du förstår hur mycket jag älskar dig.
Starka ord som har betydelsee!

På onsdag blir det utekväll med älsklingen, vid en sjö kanske mårängen eller dalby. Men jag vill helst dalby men det får vi helt enkelt se. Och på onsdag klipper sig min älskling.. Det kommer bli jätte fint =D
Lämnar dg inte som det blir katastrof, Lovar =D=D

Duscha med killen är det bästa som finns, den tanken slog mig..
PÖSSILIPÖÖÖS och GODNATTT!!!

(Duktiga ni är på och kommentera ! blir gladens)

Kommentarer
Postat av: Jimmie xD

Älskar dej me tesan <3
Dushca me tjejen är det bästa som finns =D
Lovv3 <3

2007-08-14 @ 02:22:08
Postat av: Johan

dalby? alltså dalby på vikbolandet? =D hahah =D

2007-08-14 @ 10:38:56
URL: http://mrwhiskas.bilddagboken.se
Postat av: L.

sötunge då! ;)

2007-08-14 @ 13:23:45
URL: http://www.strawberrry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0