BARNVAKTS kaaaaooooos !! =)

GOD MORGEENS..

Att vara barnvakt är en grej som tar på krafterna, ganska rejält om man har småsyskon som mina.
* vakna klockan nio för att de vill ha frukost
* Sätta på nån film så de håller sig lugna. (sett filmen minst 20 gånger innan)
* Efter filmen vill de att jag ska byta kanal.
* Nu är klockan 12, inget mer tv tittande. TESSAN KAN DU BORSTA MITT HÅR ropar Lillsyrran
* KAN DU BORSTA MINA TÄNDER säger minstingn på 6 år
* JAG KAN INTE MATCHA KLÄDER TESSAN.
* KAN DU HJÄLPA MIG
* Åhh vad tråkigt det är, vi kan gå till lekparken. JAJA javisst !!

Ja om man har syskon som mina så vet ni ju hur det är.
Dock är nog era inte så vanfyllda med tv på morgonen till tolv =P HAH
OVANA

snart ska vi väll ta en promenixx till en lekpark, så de får springa av sig. Tar med doggen min. =)
Senare blir det och träffa älsklingen .
Och i morgon ska vi sova ute, sannerligen vid en sjöö.
sovsäck
fillt
kudde
ficklampa
djungelolja
mobilen
grill
korv med bröö

Vad gör du en dag som denna?
Och svara mig ärligt nu, är "gissa vem" för svår denna gång??

Kommentarer
Postat av: cissi

nej men ja har bränt mig på en sak xD och emelie har legat inne förut pga. en sak. och nu har skiten blivit sämre, o hon har ont och så. så hon är på akuten och kanske lägggs in. hon var vart där sen 9. =/

2007-08-13 @ 13:35:32
URL: http://ceciliadouhan.blogg,se
Postat av: Karin

tack:)
det är en statistiksida på min användare för ett anonnsföretag jag samarbetar med..

2007-08-13 @ 13:56:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0