Drömma om snodda ytterglas =/

Jag klagar jämt över att jag är så trött oavsett vilken tid på morgonen jag vaknar. Men jag borde inse att alla är trötta på morgonen. Hmm..
Idag drömde jag igen =O sjuuukt, men denna gång var det att "han" tog våra ytterglas på våra andra fönster. Som jag har nämnt innan blev mitt ytterglas snott. och nu drömde jag om de andra ytterglasen =/ scaryyy. Och samtidigt vaknade jag av en Duns i natt. Måste ut och kika senare.

Nu ska jag Äta frukost, duscha, sminka mig och blogga en sista gång innan jag ska träffa älsklingen. Vi ska dra ner på stan lite och säkert ta nåt o äta. Men inget shopping i dag inte. Här fås det pengar i morgon. Så i dag ska jag gå¨runt med tjugo kronor, weiii. jag känner mig riiik ! =)

Jahopp, inlägget börjar dra sig mot slutet, vädret är inte bra i Norrköping.
Hur är det hos er??

http://www.youtube.com/watch?v=qoMrmXk0Cws&NR=1

Inponerande !! =)

PussilipussHEJ! =)

Kommentarer
Postat av: linn

heej :D tessan,kan du inte lägga in bilder på hur du såg ut för nått/nåra år sedan och ett hur du ser ut nu?? :) de skulla va kuligt =)

2007-08-19 @ 13:38:06
Postat av: Estelle

Haha sammar här klagar också alltid!

2007-08-22 @ 21:09:50
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0