HiMMELSTALUNDSGYMNASIET ^^

Åhhhh bubblan säger jag. Ett annat ord för en dum och onödig svordom!!
När jag cyklade till gymnasiet - massa uppförbackar så var det motvind. Jag tänkte ÅÅÅÅÅÅÅH så skönt att cykla neddför backarna på tillbaka vägen med medvind. NEJNEJ så var det motvind också och jag blev sjukt kall. Smart Tessan är och har kjol på sig när man cyklar pluss en tröja som åker ner. DOCK hade jag bikini under ==)

Men men, ytterdörren till gymnasiet stod på glänt. Jag kände hur magen drog åt sig och hur nervös jag blev. Tänkte igenom vad jag skulle säga för plötsligt såg jag den biträdande rektorn på gång i avdelningen. Raskade mig inåt och greppade tag i henne.
-Ursäkktaa, öhmm jaa . STOPP I BRALLS blev bara för nervös, vad skulel jag säga?!
tänka tänka. sen gick det jätte bra. men varför måste jag bli så himla nervös innan för =O ska jag blir crazyyy ??



Jag cyklade förbi stallet där jag en gång har ridigt.. Åhh ajg älskar hässtar !! <3333
Sen åkte jag förbi tegelbyggnaden. Gymnasiet Ebersteeinska med andra ord. Där skulle jag gått NV men jag valde sedan himmelstalund och det valet är jag Toppen nöjd med ! =)

Sedan ser man mina ben och min cykel som är påväg till huvud ingången !!
Därefter är det bilder på djurhuset som är väldigt nytt..
JAG LÄNGTAR ENORMT..

När börjar ni skolan ??

OBS: hade 36 kommentarer igååår. SUPERDUPER GLAA !! =)



Kommentarer
Postat av: fie

ahh, nej men jag tror det är bättre än så (:

2007-08-15 @ 12:56:49
URL: http://www.wernerson.blogg.se
Postat av: maria

Vilken fin blogg du har.

2007-08-15 @ 13:13:58
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0