NATURHÄRLIG dag !! LOOOOOVE

   
Mamma, jag coh Hunden salli åkte bil till mitt gymnasie som jag ska börja i nu på Måndag. Jag längtar enormt mycket som jag har sagt xD. Fick en förfrågan vad jag ska gå för linje, och som jag nämnt innan ska jag gå DJURVÅRD. Om du är 92a och tänkt lite på o bli veterinär kan ni ju följa min blogg för här  Kommer det komma upp enormt mycket bilder på allting xD. Hoppas det blir lika bra som jag föreställt mig..

Om jag kommer i 1a, kommer vi köra traktor första veckan. Bara den grejen är ju rolig xD HAh !!

 
En mycket liten del av gymnasiet kan jag lova. Men kolla vad mysig skolan är !! helt enormt ljus och fräsh.. ÅÅÅH
Sen glömde jag ta kort på djurhuset som är nybygt. Men det kommer ju fler dagar..

   
  
Jag älskar naturen och älskar när strålarna smyger sig fram genom träden. Det blir perfekt nu ill gymnasiet. Jag är sååå glad att jag valde himpa. Valde ju mellan EBERSTEINSKA och Himmelstalund.. Men hus av bara tegel orkar jag inte med =/.
Vi tog en glass på färgaregården vid strömmen. Sen gick jag och Mami runt där och snackade och hade allmänt trevligt.. Det roliga var när vi skulle hem precis så kommer en trupp av konstiga människor som var DUNDER seriösa och utklädda. Se bild nedan..
Massor stod och tog kort men ingen fattade vad som stod på xD
Helt sjukt kuul !!



Dagens klädsel
* Skjorta som är uppvikt - VILA
* svart linne - H&M
* avklippta jeans - Wear it
* Leggings - Gina tricot
* ballerina skor - Taxiii
image527

(HÄRLIGT ATT NÅGON KAN HJÄLPA MIG MED BLOGGEN)
Så den blir klar senast i morgon kväll !!
Men ska jag ha ljusa eller mörka färger?


Kommentarer
Postat av: Karin

tack så mycket, gulligt sagt:)
fin outfit du har och söt bild:)

2007-08-14 @ 20:01:19
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: fie

så himla fin bloggen har blivit (: jag tycker nog du ska ha ljusa färger ;D jätte fin klädsel ;D

2007-08-14 @ 22:42:53
URL: http://www.wernerson.blogg.se
Postat av: Theréz

Ska du börja på Himmelstalund? Jag går där ^^ i tvåan :D

2009-02-12 @ 18:42:33
URL: http://therez.blogg.se/
Postat av: Theréz

Oj sry..såg inte att det var ett gammalt inlägg och kände inte igen dig x'D du går ju i min paralellklass eller hur?

2009-02-12 @ 18:45:23
URL: http://therez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0