skafferiet och FILM !!

Åhh villken otur att det var en drömm med Linns (Min Killes fd tjej) blogg xD jag som blev överlycklig att du hade en så bra blogg Ha !! =D Klllaaart att du får läsa min blogg, bara kuul att se hur sidovisningarna höjs =D

Åhh men god-natt vill jag då säga, kom nyss hem från min älskling..
Vi var på stan i dag, åt kladdkaka med grädde till,,,, på??
SKAFFERIET, självklart får man väll säga =D
Sedan efetr massa strul med vem vi skulel vara hos så drog vi och hyrde en film.
Vad var det jag sa? joooo att jag skulel få min vilja fram xD
Så åkte vi hem till Jimmie och gjorde allt annat än att se på den dära filmen.
* Vi skulel sepå våran hyrda film
* vi skulel pumpa min cykel.
* Fixa med mitt cykelstyre
* OCH leta efter min nyckel som jag tappat bort, antagligen hos jimmie ^

Men vi såg faktiskt på en annan film..
Komemr dock inte ihåg vad den heter ^^ den var dålig så... =D

Jag blev superglad när jag kom hem, fått så gulliga kommentarer av er i dag.
Det glädjer mig verkligen.
Tack så mkt.

Forstätt att kommentera så duktigt vettja !! =)

Jag orkar dock inte äldre bilder på mig och en bild på hur jag ser ut i dag, emn jag lovar att göra det i morgon efter skolan. Första dagen i morgon, kommer bli super kuul hoppas jag. !! =D
Slutar fyra och klockan halv fem ska jag träffa en tjej vid namn Therese och lämna över två tröjor till henne som hon köpte på försäljningen. Superglaaa .. Sen har jag säker fått post av en annan som beställt kläder från mig..

Nu ska jag duscha lite snabbt och sen Sova.. Ska upp tidigt i morgon..
Djurvård/himmekstalundsgymnasiet - here i come !! =D

Ska bara säga att i morgon har jag Outfit nummer 3 för då skulel vi tydligen bara ta ansiktsfoto för att lärarna ska komm ihåg vilka vi är. På onsdag ska jag ha outfit nummer 1 för då fotas hela klassen tsm =) S att ni vet ::D

image618

Älskar dig jimmie <3 =D

'Godnatt


Kommentarer
Postat av: sanna

godnatt

2007-08-20 @ 00:19:46
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0