smörgåstårta - marsipantårta - chokladtårta =D

Wow, nu blir jag förvånad häär, ligger jag på mest aktiva elelr ? har över 270 besökare nu denna dag.. Vaad kuul.
Blev bara lite tvungen att säga det =D..

Åhh vad jag är trött, har nyligen kommit hem från släktträffen. Det har varit jätte trevlig och vi har ätit mycket gott ska ni se =)..
Sedan tog vi en promeniix och spelade lite fotboll på vägen.. Åhh vad jag saknar fotbollen egentligen. Det bara slog mig att kunskaper finns kvar.. JAJA men iallafall jag går ju i gymnastiken och det blir lite svårt att kombinera !

Jag skulle på utebion i dag, men vädret ser inte så lovande ut plus att jag inte hört av någon annan att de ska gå så jag orkar intee utebion i dag.. Ska lägga mig tidigt har jag bestämt mig..
Skola om en vecka..
Helt ny skola
klass
lärare
vänner.

(Jag ska börja djurvård på Himmelstalund - LÄNGTAAARRR)

Undrar hur det kommer bliii men kul ska jag se till att vi har =D

  
  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas vi kommer i samma klass :D <3

2007-08-12 @ 21:12:31
URL: http://joojj.blogg.se
Postat av: linda

Vilken skola ska du börja i? :)

2007-08-12 @ 21:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0