Sov framför datorn, helt knas!

image337Åhh nu har jag vaknat ur min dröm - Den var inte alls rolig.
Drömde om jimmie och mig, vi bara tjaffsade hela tiden och allt var piss.
Jag vaknade av att salli låg i mitt knä. Kan ni tänka er min mellan hund i mitt knä, Haha. Hon låg o flåsade som om att det var 40 grader i mitt rum. Gick dock och kollade vad temperaturen låg på.
HELA 33 GRADER I MITT RUM.

Fyfaaaan, och sen gick jag till vardagsrummet där det var 22 grader. Lite skillnad.

Åhh jag som skulle öppna fönstret och de satt fast så jag tog i lite mer och då knakade det till och fönstret gick i bitar. Helt trasigt =O
Shiiiiiet, mamma blev inte arg men tänk om inbrottjuvarna tar mig i natt =O

Min lilla outfit todag. VARM DAG!!
♦Tunika H&M
♦Bälte - Gina tricot
♦Legings - Taxi (stad i köpenhamn)
♦Ballerina skor - Taxiii
♦Halsband - Guld fynd

Har varoit på staan , köpte en tunika/klänning - I färgen svart. Inget märkvädrigt med den. Tänkte ha den i morgon då ni får se dagens outfit.
Sen köpte jag lite underkläder ==)
Vad tycker du e snyggast, Hotpants/hipsers elelr string?? =)

Kommentarer
Postat av: natta

hipsters o hotpants ;)

2007-08-06 @ 22:41:52
URL: http://naatta.blogg.se
Postat av: natta

Nä jag kör på H&ms gulliga motiv och åtsittande snygga hotpants ;) haha.. sjdÅ?

2007-08-06 @ 23:04:04
URL: http://naatta.blogg.se
Postat av: Johan

Hotpants!! älskar dom! så himla snyggt är det =D hipsters är också snyggt fast hotpants har jag alltid varit ett stort fan av =D

2007-08-07 @ 00:27:43
URL: http://mrwhiskas.bilddagboken.se/
Postat av: SOFIE

jag håller bara med där (:

2007-08-07 @ 09:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0