Trråååk dag...

Lite bloggtrött ^
jg har lite onti huvudet, emn farligt är det inte ^
Det går självklart över..


Gårddagen var jätte rolig, sociala delen funkade också..
Träffade min älskling på donken.
Det var myyys.

Men åhh du har skadat dig i foten, faaan hoppas det gr över..
Åhh vilket svin jag var igår..
Flåååt.

Idag orkar jag inte göra någonting, går bara runt med min stora tröja och ser trött ut..
Min blogg kommer därmed ej vara nåt tillgodo i dag.. Blääää..
Ska kanske träffa älskling, men jag orkar inte egentligen..
Men lite mys kan man nog orka med ^

Åhhh får helt enkelt se.
Vad ska du göra i dag ??=)

Kommentarer
Postat av: linn

va vare för utmaniing som du prata om? tog du ngra bilder igår? :D

2007-08-26 @ 12:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0