Utan smink och ful flätor o_O

image701

Jag känner mig så himla fånig här och sitter med sex flätor i mitt hår.
Snyggt är det dock inte men vad gör man inte för lite utseende. Hoppas bara nu på att det blir lite mer lockigt i morgon för då ska klassen ta skolfoto. Det kommer bli spännande..
Och i morgon har vi riktiga lektioner, så efter skolfotot ska jag ha Djurkunskap. Efetr det blir det Engelska. Hoppas jag får en bra lärare för jag älskar verkligen språk. Men min förra engelska lärare sööög så jag hatade engelska, däremot fick jag mvg i tyska ! Hah knaaas. Efter lunchen då har vi Naturkunskap och vi ska börja med ett miniprojekt. Min kompis sa att den läraren är helt knäpp så det känns väl lite sådär snett =P

Slutar klockan Två i morgon..
Efteråt ska jag träffa min älskling.

Jag hinner knappt ta hand om mig själv, jag har jätte ont i halsen och nu har jag feber. Mag ont har jag ockås på grund av lite flickproblem. Varfrö allting på en gång för?
Och stressen i skolan. Det börjar kännas, aha "ska jag satsa på veterinär eller inte?? " Åhh så förbaskat jobbigt..
Jag har också Polis, Advokat och lärare som arbeten i huvudet.

Ska ta och läsa traktor teorin lite nu.
Ska ta traktor kort, då ingår eu kort också.. =)
Men sen blir det sussa lite också..

Tack för alla fina kommentarer!!

Kommentarer
Postat av: m

polis o lärare blir man ju på barn&fritid som ja går, :D desutom ska ja se likadan ut som dig i skallen ikväll ^^ hade också tänkt göra flätor. haha

2007-08-23 @ 21:23:08
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se
Postat av: Karin

men tack så jättemycket:) så gulligt sagt!!

2007-08-23 @ 21:24:42
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: tessan

aaah vilket sött linne :D snobben va? haha ja ser så dååligt. jätte söta flätor :)hihiha

2007-08-23 @ 22:03:29
URL: http://teessaann.blogg.se
Postat av: fie

schnyyyygg du var på bilden där då x)

2007-08-23 @ 22:17:10
URL: http://www.wernerson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0