UTMANING!! =)

Jag har blivit utmanad av Sandra .

Regler:

♥ Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.

♥ Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler.

♥ I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

Mina fakta/vanor:

Jag lever med min kära mor och två syskon Linda och Vikor
♥ Jag har aldrig varit så kär som jag är nu - Älskar dig Jimmie <3
♥ Jag äter naturgodis och dricker loka till helgkvällarna =D
♥ Jag är den mest slarviga i släkten - slarvat bort precis allt nån gång - Mobil, digitalkamera, NYKLAR
♥ Jag är en Gymnast och en dansare..
♥ Jag är med i två "tjejgäng" - Riktiga vänner är ni alla.
♥ Jag kan ha värsta blandningarna av färger på kläder som folk anser fult. Jag ÄLSKAR DET !! =D
♥ Det har blivit en vana att höra att jag är en Hoppetossa - Sprallig & social & Flum.

Jag utmanar:

- Cassandra

- Karin

- Louise

- Sofie

- Natta

- Johanna

- Malin

- Elin



Kommentarer
Postat av: ICIA

Inget godis på en månad! Är du med?

2007-08-26 @ 13:58:45
URL: http://ICIA.BLOGG.SE
Postat av: ICIA

svar: nej inget naturgodis heller! Jag räknar det som godis! Men får missbruka loka då! ;)

2007-08-26 @ 14:02:20
URL: http://ICIA.BLOGG.SE
Postat av: ICIA

svar: va kul =)

2007-08-26 @ 14:07:39
URL: http://ICIA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0