FEnomenmagasinet och Vretagymnasiet ^

Oj då..
Tiden har bara inte funnits till att blogga, skönt att jag inte känner ångest över det iallfall, som jag gjorde innan..
Tog ingen outft bild i dag men ähh, =) it doesnt matter..
Har varit i skolan till sex i går. först var vi på fenomenmagasinet med klassen i linköping, sen åkte vi till vreta gymnasiet och åt middag, och vidare åkte vi till ladugårdarna, och nu luktar jag GRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS trevligt..
NJAAAA

Idag har jag varit hos tandläkaren, inga hål som vanligt, och glad är jag :) sen har jag såklart varit i skolan ^
Har sovit en blund nu och är lite peppad inför kvällen, vet inte riktigt vad som händer, men något blir det =D

Lite pics iaf ^
image1792 image1793 image1794
image1795 image1796
MOHAHAHHHHAHAHHAHAHHA =D
image1802image1797
HAHAHA CP STÖÖÖÖÖRD :D
image1798
image1799
MUUUUUUUUUUUUUUUUH
image1800
NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖFFF
image1801

SLUUUT :D


Kommentarer
Postat av: bea

svar; jamen visst är det! :) sån stämning att bara höra ordet "julefest"!

2007-12-07 @ 17:05:27
URL: http://beasmode.blogg.se
Postat av: Malin

haha snygga bilder ^^

2007-12-07 @ 23:35:07
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0