Lögn övervinner Sanning

Blir så förbannad på dig. Du har förstört mitt liv redan från 8a års ålder och ändå fortsätter du. Jag trodde att det hade tagit slut när vi flyttade men bara för att få mig nere och känna mig begravd så kommer lögnerna till. Och polisen är rena helvetet. Om man inte bryter ut med outhärdiga ord under rättegång så förklaras inte det som sanning, utan det jag säger är LÖGN.. MEn den personen själv som ljuger får polisen på dens sida. Blir så förbannad på polisen som aldrig kan ta till sig ett barns medvetanden. Nu är jag straffmyndig och nu ska jag ligga i. Polisen måste förstå nångång vad de har gjort mot oss.
De tar inte mig på allvar inte heller en annan person i mitt liv. De ska bara ta ställning till hotet ör oss. Det jag önskar är att någon gång när all sanning kommer fram är att fängelse väntar för dig!.
Fan vad jag ångrar alla bevis som försvunint. Fan !

Kommentarer
Postat av: M

Tunga ord. Blir ledsen i mina ögon, att det är dig det handlar om! Fy så orättvist!

2009-05-29 @ 22:53:11
Postat av: Anonym

Oj vad hände här? :/

2009-06-07 @ 18:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0