Börja skriva Novell ^

Just nu är jag bara så orolig över mycket..
Vet fan inte hur jag ska gå till väga..
Måste tanken finnas vid helt enkelt..
Den förbakaskade frågan hatar jag
men ändå ställer jag den.

Ska påbörja en novell nu, alla e så tråkiga på msn, det e sjuuuukt!
Säg inte att mina humörsvängningar kommer nu alltså.
Har varit på topphumör i dag, denna jobbiga dag.
Tycker om dig masssor Emme, en riktig vän är du !!
Du gör mig glad och lycklig.

Hoppas novellen blir någotlunda bra, så ni kan läsa den..
Ska sova..

Imorgon ska jag träffa älsklingen, det var en hel vecka sen vi träffades, emn jag har ju varit i Sthlm, så det finns en anledning.. Tycker om dig massor Jimmie <3

image251
Saknar er redan, vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: SOFIE

vad fin du var på kortet (: ses snart ? <3

2007-07-28 @ 10:00:32
Postat av: emme såklart (:

tessan, ville bara säga att du är guldvärd. du har verkligen gjort allt mycket lättare, uppskattar verkligen att du funnits där hela tiden. du är verkligen vad man kan kalla för EN SANN VÄN. <3

2007-07-28 @ 21:27:55
Postat av: Stina

åh så söt du är tjejen =))

2007-08-01 @ 15:31:28
URL: http://stinalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0