Filmkväll..

image238Det blev lite ändringar, ska inte alls träffa Jimmie, nu blir jag ledsen trots att ag har gjort mitt val. =(
Men jag ska träffa Nivvan och Juli ett tag, vi skulle se på nån film ned några =D
Undrar vilken film egentligen..
Kommer hem från sthlm om en vecka närmast bestämt, så att ni bara vet. Då blire inte mkt bloggandes om jag inte tjatat på syrrorna om att låna daatan en liten stund.
Men ni alla får ha det kanon bra tills dess.
bloggar i morgon bitti btw.

♦ Tunika - Vila
♦ jeans - acne
♦ skor - Vagabond

Kommentarer
Postat av: Johan

riktig snygg klädsel må jag säga =)

2007-07-21 @ 01:21:47
URL: http://mrwhiskas.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0