Sommer trip in sweden..

Ögonen klibbar, läpparna är små torra och så kommer vi till näsan som bara rinner. I princip.
Äkta morgonpigg Or something.
Nu ska jag, mamma & mina två syskon Linda och viktor dra oss in i bilen som är fullpackad med massa bus hit och dit.  Vi ska dra oss ut genom länet åt två håll. Kanon bra..
Vi ska passera? ahh men det är tänkt att vi ska passera Mjölby där det ör översvämmning.
Det låter lite sådär onormalt.
Sedan ska vi passera i norr. Vi ska ockås till sommarstugan i Värnamo.
Jag kommer hem på fredag. så det blir bara att jag är borta i fyra dagar.


Det är nu jag vill att tiden bara ska förvinna. Och det kommer den göra förhoppningsvis.
Slippa sitta framför datorn och hecka nu när man är små sjuk.
Ok, jag är bara genomförkyld och har feber, men det tar verkligen på krafterna kan jag lova
Men jag har någonting att länka efetr när jag ligger där på stranden vid våran sommarstuga.
På söndag kommer Jimmie hem från Göteborg. och då ska vi mysa..
Sen blir det utebio den kvällen också..
Lite sådär små skygga mysigt..
Me love.

Ni får hade kanonbra nu tills på fredag, det är bara att ringa, för på lördagen ska jag inte alls göra mycket så om nån har lust att hitta på någonting så HÖR AV ER. Vore lite bättrree..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0