Centralbadet..

Godmorgon allt folk! :)
Hela familjen ska iväg till centralbadet nu och mamma tvingade med mig.
- Vi gör ju aldrig någonting tillsammans, nu får du allt hänga med. Det är ju trots allt bara en halv dag.
OKOK jag hänger med. Tanken var ju att få ytterligare en solbränna, jag har redan börjat flaga. Äsch ;/
Jätte vacker väder, nu på morgonen i alla fall. Vad ska du göra i dag?
Jenny om du ser det här så kan du väl ringa mig? vi som skulle vara i dag, du kanse kan komma ned till badet..

Nu ska jag bara packa ned lite tidningar och badlakan till badet. Ni andra får ha en jätte mysig dag !

Hade bra allesammen :)

Kommentarer
Postat av: Nadine

Åh vad glad jag blir att du tyckte han var fin! det var han verkligen :)

2007-06-20 @ 22:38:45
Postat av: Helena

Kul att du gillade skorna! Natti, natti!

2007-06-20 @ 23:36:43
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0