Gubbar ^

Blev så irrterad när jag igår natt eller kl 5 nu i natt kom hem till Patricias pappa, jag hade glömt USB kabeln till mobilen. Vill inte blogga utan bilder, det blir så livlöst så jag spenderade min tid vid matbordet. Skar upp två skivor med bröd, smörade, på med ost och in i mikron. Det blev den perfekta natt-maten. ^ Och så får jag inte glömma mjölken som jag hällde upp i ett keramik glas ^

Jag har fortfarande vinsmaken i munnen, rött vin - romantiskt men inte nåt för en 15 åring.
Jag börjar från början ^

Jag blev upphämtad av patricias pappa 18.15, då patti satt i bilen. Vi körde till OK för att patti skulle ladda på sitt kontantkort. Det blev klart och så kom jag på att jag hade glömt tamponger, Tillbaka till mitt hem igen.
Vi blev sedan hemkörda till Patricias pappas lägenhet i ljura. Där åt patricia och kevin, hennes lillbror. Jag åt chips!! Jaa och så blev jag o pati upphämtade av 'Emmes mammas kompis, och emme var med i bilen ^
Vi åkte till Emme i Haga och där gjorde vi oss i ordning i ungefär 3 timmar. Emme lockade hela hennes långa och tjocka hår. Jag plattade mitt och sminkade mig inte så enormt mycket men det var synligt. Patti gjorde densamma som mii.



Tollen skulle sova, han hade tydligen festat sönder så honom kunde man inte hänga på någon fest med. Jag fick Viktors nummer då han skulle på någon fest i bronnestad (stavning?!) och han skulle ringa mig om de själva kom in på festen.. Vi började dra oss in mot stan, vi fick sedan skjuts till Navestad där vi gick på "fest". Vi träffade K, Sälen, Matte, Macke och några till. efter tjugo min drog vi. Det var verkligen uselt där. Jag fick mig iaf en pratstund med sälen, det var lite oroande, men ändå skönt! :)
Vi lånade också tre jätte stora svarta soppåsar för det regnade ganska mycket tyckte jag. Tillräckligt för att håret skulle förstöras. Ja som sagt de hade inget paraply så vi fick gå runt med påsarna på huvudet. Det var lite smågulligt eller hur Emme O Pati ? ;D



Hih, sedan ringde jag Viktor för han ringde aldrig upp mig men vi tre tjejer och sälen marskerade mot de nybygda husen i bronnestad. Precis när vi var framme så stängdes festen ihop. Det var riktigt typiskt ;/
Vi gick mot busshållplatsen men sprang den sista minuten, bussen går ju trots allt bara varje timma efter tolv, Inget kul o missa den bussen då. Ja köpte en sms- biljett. Ni har väl hört talas om detta system emd att amn kan köpa sin bussbiljett genom mobilen ?. Det är jätte praktiskt iaf!

Efteråt beställde vi mat på Mcdonalds. Pati en mc tasty meny elelr vad den heter, jag en lillameny och emme nåt annat. Det fick bliva ^ en mcflurry daim efetråt, det är ju verkligen dunder gott ^
Sedan kom alla gubbar från Harrys och två satte sig bredvid oss. Pati var helt knas, "jag kände inte henne" typ så kändes det. Mer i detalj skippar vi. Nummer hit och dit, Efterfest dit och hit. Men jag var skarp. NEJ! hänger inte med på nån efterfest med de dära gubbarna, ÄCKLEN!


Bilderna är lite småfula xD. Vi spelde spel på moobilen (vi var verkligen uttråkade) sedan hade emme nåt konstigt prgram som omvandlade våra ansikten till fula missfostren TYP! :D AS GARVADE SÅ ALLA HÖRDE!! :)

Dag att gå hem tänkte vi alla tre. Nej nej det kom en kille som började snacka med emme. Han var hygglig och vi hängde med han hem. Vi väckte hans kompis som denna kille skulle till. Det var lite småkul. Han som bodde på stället var Advokat och han som vi träffade var jurist. HAh lite småkul.
Vi blev några år äldre än vad vi egentligen är. Pati 18 År och jag o Emme blev tillsagda 17 år. De gick ju på det också.. Hööm, spela vuxna förstår ni. Advokaten frågade om vi skulle ha vin. Emme o pati bara njae naa vet inte riktigt typ och jag bara absolut det som är så utsökt! HA

Så satt vi där och snackade drack massa glas RÖTT vin. Det var ett dyrt vin och advokaten sa hela tiden att det smakade perfekt och att det precis kommer från italien o allt. Jag bara MM Utsökt alltså, denna smak var verkligen god. OCH JAG VERKADE SÅ INTRESERAD! Urs vd det smakade äckligt. Tredje glaset som jag skulle få i var verkligen för mkt.
Vi drog in studetnten, allt firande nu i dessa studentveckor efteråt, vilka betyg vi hade, vad vil skulel söka för högskola, Pojkvänner. (jag hade tydligen en pojkvän sen två år tillbaka) HA JA allt möjligt i princip.. ^



Jag får helelr inte glömam o säg att jag fastnade på toan där. Skickade sms till Patricia men hon trode jag drev så på toan satt amn ett tag. Och fy vad vi GARVADE när jag skickade andra sms:et HAHA !!!

Oj vad mycket jag skrev idag, hoppas att ni inte blev så uttråkade ^


Kommentarer
Postat av: Helena

Håller helt med dig om det där med "körkort". Skulle egentligen behövas när man skaffar barn också, eller hur? Fast det går ju inte, vem skulle avgöra det, men ibland verkar ju människor vara helt olämpliga och det är
ju barnen som det blir synd om. Ha en bra dag!

2007-06-17 @ 12:24:34
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0