Guten morgen !! :)

Godmorgon allesammen !! :)

Kolla vad fint väder vi bjuds på idag, vad glad jag blir !! :)
Ska väl ut o sola lite grand nu innan familjen drar iväg till Kimstad. Där ska vi träffa Mormor och morfar. Trevligt ^
Vet inet vad jag ska göra sen alltså, men det blir nog skönt att bara slappa. jag måste lägga mig lite tidigare i dag än vanligt. Ska ju till Danmark i morgon. Vi åker tåg dit btw. Tåget går från stationen vid 10 på morgonen, så det blir inte jätte tidigt men en anning tidigare än annars. Jag har nästan packat klart allting nu. Måste bara packa ned lite jeans och underkläder men annars är det klart.. :)
Patis pappa ska förmodligen också komma och lämna min jacka som jag glömde i Kimstad.
Jag hade verkligen en otursdag igår.
♦Glömma jacka i Kimstad
♦ Hoppa över diket med sprättade byxor till resultat
♦ Glömma pengar '
♦ Missa sista bussen för kvällen
♦ Glömma råttan i mitt rum
Hela fem olika saker.. URSANBUSSAN!!



Nu ska jag ta och äta lite frukost hade bra ellesammen !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0