Lindöbadet^

Tjing tjing, Vad vädret bjöd på dåliga skiffningar när jag hade tänkt att ta en utflykt med hunden. Urs vad kallt det blev. Men min söta hund gjorde mig varm. Blir så glad över att se henne ha roligt. Hon gör mitt liv tillgodo!
LOveli Salli ♥

Först tog vi bussen till stan, salli var verkligen jätte nyfiken på alla möjliga folk. Hon ville verkligen inte sitta på golvet så hon satt på sätet bredvid mig ^ Göllgööl hehe, Urs vad det hårade ;D.. Sen tog vi en annan buss som gick direkt till Lindö och det var då hon började gnälla. Men det var inte alls farligt utan hon var verkligen jätte duktig ^

När vi väl var framme drog vi ned till båtarna. också vidare till badplatsen. Det var två hunda där och hon hälsade glatt på dem. Jag träffade K och Lina där vid badplatsen också. Men vidare gick jag o salli. Kastade frispy (stavning?), boll och nån annan leksak. Plopp sa det i vattnet och hunden efter. Wipps så var bollen borta OCH hunden. Bland vassen kommer salli upp med en tshirt istället för sin boll. Vi drog direkt därifrån, tänk om det fanns ett lik där. Ahh Men iaf, vi åt till sist en mumsig glass zusammen ;D !!
Mamma kom dessutom och hämtade mig o salli! härligt..




Kommentarer
Postat av: Nadine

Åh låter som en härlig dag! =D Det är så rogivande att se när hundarna badar! :) Jo det är ju sant att det bara är början på lovet, det har ud rätt i det kommer väll saker snart att hitta på ;) Jag vill typ ha en rätt liten fet plånbok med vinrött krokodil skinn (inte äkta då, det tycker jag är snyggt !:)

2007-06-19 @ 18:42:02
URL: http://nadineskytthammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0