Never short cut again!!

Jaa, som ordspråket säger, (genväg är Senväg)
Det kan jag verkligen hålla med om. HA!! skrattretande nästan.
Ahh men i allafall skulle jag dra mig mot Smedby där Fillan bor. Jag genade över motorvägen och fältet för att jag inte hade så mkt tidpå mig, vi skulle ta nio bussen som går mot stan. Framför mig ser jag ett ganska brett dike, jag bara nej fan typ. Men jag hoppar och det och samtidigt hör jag värsta braket. Jag bara NEJ. och så kollade jag ned på mina byxor, de hade sprättats upp vid skrevet å hela baken. Fyfan vad skämmit. Jag som hade kommit fem minuter på vägen till Fillan. Nu vare bara att ta sig tillbaka hem igen. När jag skulle dra mig över motorvägen igen så tutade sex bilar på mig. FAN VAD PÅINSAMT!!
Ahh, jag klarade mig över motorvägen i allafall och så skulle jag gena fältet och det gick kanon, jag sprang, urs läskigt, finns ormar. Väl ute på stigen kollar jag ned på byxorna igen, emn mina ögon fastnade på marken istället där det kryllade av SNIGLAR. Har aldrig sett nåt värre, och fyfan vilken panik jag fick. Jag sprang som en dåre kändes det som. MEn vad tror ni inte händer då ?. Joo jag halkar på sniglarna och sätter mig på ändan. Säger bara en sak, Never short cut again !!!



Nu gör jag ett nytttförsök att dra mig mot bussen iståället.

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag har bloggat! hoppas du har de braa :D

2007-06-23 @ 21:19:41
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0