'Packa, gå, Stan ^

Så jävla oduglig är du, går inte att förklara hur mycket jag hatar dig. Det går att förklara men den tiden för alla skitfula & slammiga ord som finns har jag inte tid att lägga ner på dig, att finna de exakta orden. Om jag skulle få tillåtelse att mörda någon, så skulle jag inte tveka över den saken. Det skulle ha varit gjort för länge sedan. DU BARA FÖRSTÖR OCH TROR ATT ALLT ÄR BRA OCH ÖVER NU, MEN FAN I MEJ. DRA ÅT HELVETE!

Över till dagen. Nu ska jag ta och packa ned lite kläder som jag ska ha med mig till Danmark. Vet inte riktigft än vd jag ska packa ned, det finns lite marginaler iaf :)
Det ska jag väl läga ned tid på nu i allafall, senare ska jag dra ned på stan med Fillan Och Pati L) Vi ska äta glass på Halvars, om de nu är öppet. Annars blire mcflurry på mc Donken ^ Härligt ;D

Seee ya later :) '

hade bra allesammen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0