SuperDuper GLAAA ^

Vi hade skolavslutning i går som sagt. Natta (naatta.blogg.se) sjööng enormt bra. Man fick verkligen gåshud. Det gjorde du bra ! Lite synd bara att du tappa bort dig på andra versen =/
Men men, Sen fick alla niorna gå upp på scen och ta emot våra betyg. Jag blev jätte besviken över mitt betyg. 13 MVG resten VG,  jag som hade planerat att få 15 MVG. Jag klagade såklart på min lärare och frågade vad jag hade gjort för fel. Och hon sa att jag skulle komma i dag till skolan för o snacka med Janne, våran SO lärare.
Självklart tänkte jag! var ju ändå tvungen o lämna in pengar för skåpsnyckeln som blev snodd och böckerna som jag har lånat.

Nu till det ljusa =D, jag blev väckt i dag av min lillesyrra. Hon hade telefonen i handen och berättade att det var min lärare som var i luren. Ringrostlig röst tar jag i telefonen och det är Maria, min lärare. Efetr fem min kom hon fram till den huvudsakliga punkten. Hon hade skrivit fel i betyget både på Samhällskunspak och Geografi som jag bara "hade" VG i.
- Jag ber så mkt om ursäkt, du förstår väl hur mycket stress det är nu de senaste veckorna med all betygsättning. Kom på måndag och ta med dig ditt slutbetyg så byter vi ut det mot ett nytt som jag har ordnat med (nån kommunal grej) självklart så har du ju MVG i samhällskunskap och Geografi .

Förstår ni hur glad jag blev eller ? =D HAH. nu har jag trots allt mina 15 MVG resten VG, jag är SUPERNÖJD!!

VG;
Matte  - nöjd men jag borde inte ha slarvat så mkt..
Engelska - Jätte nöjd, är inte värd mer än VG !!

315 poäng !! Härligt ^

Ahh nu är ju min dag påbörjad iallafall.  På ett riktigt gott sätt med STORT leende på läpparna ;D

Jag ska förmodligen till skummpartyt i dag på himpa badet. Vet inte hur det kommer att vara men hoppas det blir roligt. Vet ännu inte vem jag ska gå med men det ordnar sig.
Ska du dit ? :)
Sitter också barnvakt just nu, men efteråt får jag väl ta och hitta på någonting med nån person, har inte orkat höra runt än om vad folk ska göra .. Men men ^

ainariel.bilddagboken.se

Hade bra allesammen !! :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka bra betyg! Hoppas att du får en bra dag!

2007-06-15 @ 11:05:47
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0