27/5

Vaknar lite snurrigt i dag, inte så konstigt. Hittade äntligen min nyckel som mamma ansåg att jag hade slarvat bort. Men den låg i min lilla gröna väska som tur var. Eftersom jag har tappat bort min nyckelknippa så har mamma varit jätte besviken och tjurig på mig nu om dagarna. Jätte jobbigt, men vi är sams nu som tur är !

Patti sover fortfarande, jag som vaknade tio idag. Men vem vill slösa bort en sådan vacker och solig dag som denna ? ok, jag kanske redan gör det när jag sitter vid datan. Men ändå ! ^

Vi har fått nån box hem. På den kan man hyra filmer direkt från tv och klicka sig fram så visas filmen på tvn. Ganska coolt " ) Det kostar bara 25:- för varje film man ser, Jätte bra ! och det är helt nya filmer som finns på lagret =D

Nu orkar jag inte vänta mer på patti, min mage kurrar som bara den. Ska äta älsklings frukost nu. Det får nog bli lunch!

Hade bra allesammen♥


Kommentarer
Postat av: Toll3n

haha konstigt att det snurrar haha ;)

2007-05-27 @ 13:42:35
Postat av: Tessan*

Haha, det har jag väl inte sagt att det är xD

2007-05-28 @ 19:12:32
Postat av: Toll3n

höö :P okej haha ;) förstog inte men ändå ..;)

2007-05-28 @ 22:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0