Inget gjort idag "/

↑↓ Det är så typiskt mig att säga, "nu är det dags att plugga". Men ingenting blir gjort. Har mitt SO arbeta att göra och det ska vara klart på fredag, nu börjar stressen också. Fan!'
I morgon ska jag i allafall åka ned på stan och göra en enkätsundersökning, man måste ju anstränga sig lite för högre betyg, enligt Janne. Men just nu är förtvivlan för stor och jag vet inte alls vad jag ska ställa folket på stan för fråga  "/. Jag får väl ta och fråga mamma nu innan jag går och lägger mig, om jag nu har lust. Hon e ju tjurig på mig i dag igen, snyfft-

Nu ska jag sova, Hade bra allesammen ¤♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0