Sitter i skolan 3 timmar innan vi börjar. o_O

Hej alla mina bloggläsare, igår slog jag rekord på Unika besökare som låg på 320 st..
Ritkigt glad blev jag, emn rekordet på sidovisningar hade jag inte..

Jag sitter nu i skolan. lite tråååk faktiskt för jag börjar lix 11.15. men vad gör man inte för pojkvännen, joo amn hänger med han til bussen. Det är sådant man får ta och nu kan ju jag kolla andras bloggar med mera som jag har väldigt svårt med på vardagarna.. Idag har vi Matte, mentorsnack och Engelska.
Slutar skolan 16.00
När slutar du ?? ^

image1412
image1413

Tog bilderna i skolan df vågade jag inte framhäva kläderna så vääl
^^


Kommentarer
Postat av: threes`

Urs vad hemskt det var att komma hem och se att amn inte hade fått några kommentarer, tur att man vet att funktionen inte var igång att amn inte kunde kommentera, emn nu så !! =D

2007-10-22 @ 16:44:09
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0