Äckliga tabletter och för stora =(

Well i´m back..

I dag har jag ledigt i skolan. Alla gymnasieelever har ledigt har jag för mig.
SUPERSKÖNT och det behövdes verkligen..
Men nu har jag kommit till frågan, vad ska jag göra i dag ?? =/
Min älskade pojkvän ligger i sängemn och är genom sjuk. Och jag förstår han att jag inte får komma.
Hmm, men jag vill ju. HELA 4 dagar sen vi sågs.. Känns sjukt tråkigt och jag hatar att sakna den älskade..


Okej nu snackar vi om nåt annat ^
Dock inte så intressant..
Men jag har ju varit på sjukan för att ta reda på vad felet var och det visade sig att jag har blåskatarr.
Så nu äter jag tabletter för det.
Jag har tagit två stycken av de sju jag fick och nu känns det mycket bättre..
Dock har jag tappat 5 kg på dessa två dagar..
Jag kommer fan bli av ben..
VILL INTEEE !

image1062image1063

Nu ska jag bara scanna in ett kort för att ni ska få se hur jävla grotesk jag blev....

Kommentarer
Postat av: Johanna

usch för att svälja tabletter :/
Hoppas du blir bättre snart :D

2007-09-27 @ 13:17:54
URL: http://joojj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0