HEJSAAAAAAN =D

Hej alla glad..

Jag har dessvärre varit ritkigt trött på allt och alla. så jag har inte orkat bloggat på en hel dag. Kan ni fatta hur trött jag varit då?? annars brukar jag ju blogga ungefär 3-5 gånger per dag.. Men emn nu är jag tillbaka igen..

Nu sitter jag vid en dator på stadsbiblioteket här i norrköping. jag väntar på Ollie, vi ska nämligen ta en sväng på stan och ha lite små kul ^
Och senare ikväll ska jag hitta på nåt med Cassie och hennes kompisar - förmoligen =)

Igår var jag i skolan till 15.00 och därefter somnade jag i soffan hemma hos mig.
Men snabba ryck blev det för min del d jag blev tvungen att dra mig mot gymnastiken.. Jag tränade 4-6 åringer först i en timma och sedan 7-69 åringar också i en tuimma. När jag kom hem var jag jätte sluut =/

image980
Gårdagens outfit!

image981
Dagens slapp outfit!
image982
Cassie slingrade håret i dag ^
image983
Nu när man ser det torra håret blev det jätte bra ^^

Men nu måste jag rappa på, ska träffa Ollie ..
Hade bra vänner Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0