jag är så arg, jag är förbannat ledsen ='(

Tårarna bara rinner,
kan inte förstå att du bara försvinner,
försvinner från mitt hjärta och delar det mitt itur
Min kärlek till dig kommer aldrig brytas
du kommer finnas som ett ärr i mitt hjärta och kniven, den sitter kvar och medger mer lidande tills jag inte pallar mer
Tills jag bryter ihop
tills jag inser att det inte är du och jag mer
Tills jag inser att min första kärlek som jag trodde allt på inte finns kvar
Du sårar mig så enormt, jag vet inte vad jag vll göra
Skära upp lite handleder, skära upp vid halsen
Nej för fan, han får inte mig att göra det igen

för fyra dagar sedan skrev han ett sms (tre dagar efter gjorde han slut ):
Godnatt älskling, älskar dig verkligen =) du är guldvärd ! vet inte vad jag skulle göra utan dig nu :) under våra tretton månader har jag varit som lyckligast med dig. JÄMT glad det vet du och det är för att jag vet att jag har en älskling som du <3 ibland gör jag dåliga saker som sårar dig men du ska veta att jag älskar dig ändå <3 älskar dig lika mycket som jag gjorde i början <3 love

Vad är det som får dig att göra slut egentligen ? Du har betett dig dåligt och sagt att det är slut till en person som har messat och messat med dig hela tiden, tillslut frågade jag honom om jag kunde ta och skriva ett sms från min mobil till den där bruden, skaffa dig en egen pojkvän och skit i min. efter det blev det tjaffs, jo vem orsakade det tjaffset?
sen med det där om kyssen på en av mina BÄSTA vänner, kyssa på halsen när du var full. Klart jag tar upp det, och det blev tjaffs. Joo vem fan var det som var boven?
Du gjorde slut för att vi tjaffsar så myket, och att min attetyd var dålig. Joo klart den är dålig när jag får veta en massa. Det är ju du som har gjort detta.. inte jag
nehepp, det måste vara något annat, jag är väl för ful för honom, trotts att han säger att jag är så himla vacker.
Men vad fan är det som gör att du gör slut med mig?
Jag älskar ju dig som fan, det vet du. Jag skulle vilja leva med dig så länge vi inte har tröttnat på varandra. Jag verkligen älskar dig av mitt hela hjärta och så gör du såhär mot mig. Du sa flera gånger att du inte gjorde slut för att du ville vara fri en stund, oh hångla och strula runt. MEN VAFAN ÄR DET SOM ÄR FEL DÅ PÅ MIG ? ='(

jag kommer aldrig klara det här..
aldrig

jag gråter och gråter, okej det har tagit en dag. Men fan heller så förstört det blivit.
Jag är inte hel längre, och den halvan som är kvar, där är känslorna för dig.
JAG HATAR DET HÄR ='(


Kommentarer
Postat av: sanda

Du vet den där Gratis smink sidan alla pratar om? En ny har kommit upp och den heter Gratis Kläder! Vem vill inte ha gratis kläder? Alla vill! Bli medlem och få 50 startpoäng. När du fått 400 poäng kan du växla ut dom mot presentkort i JC,Ginatricot & H&M. Hur bra låter det inte?



Bli medlem här: http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=163

2008-08-24 @ 12:23:15
URL: http://eemotion.blogg.se/
Postat av: Bäzz

Vem klär bäst i tights? Se vår sida. Tack för din röst. Ha det guld. Ciao!



2008-08-24 @ 12:25:21
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Linda

Fin blogg du har!

2008-08-24 @ 12:27:48
URL: http://lindafunde.blogg.se/
Postat av: Ap.

Din header är underbar!

2008-08-24 @ 12:38:53
URL: http://alipaj.blogg.se/
Postat av: lisa

sv: ja de rä ju för tråkit! man känner att hösten är påväg :/

2008-08-24 @ 13:16:47
URL: http://lisaivarsson.blogg.se/
Postat av: paulina

åh, vet precis hur det känns :( känner inte dig men ville bara berätta att du är hur söt som helst och verkar vara en helt underbar person så tro absolut inget annat. hoppas nu mår bättre snart. kram

2008-08-24 @ 18:20:26
URL: http://paulinaerikssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är inte värd dig. Jag förstår att du är hur kär som helst och att du verkligen älskar honon, men efter allt han verkar ha gjort mot dig så tycker jag inte att han förtjänar dig. Ta inte tillbaks honom för det kommer förmodligen ändå bara sluta med en till katastrof och jag tror inte du kan ta hur mycket som helst heller! Du förtjänar en bättre och jag förstår att det är svårt men försök. Han kysste en utav dina bästa kompisar på halsen och skyller på att han var för full men det är sånt man bara inte gör och säkert om man verkligen älskar sin tjej. Jag tycker du ska hålla huvudet högt och försöka strunta i honom för du kan få så mycket bättre. Det är inte lätt och kan förstå det men det är värt ett försök.

2008-08-24 @ 19:36:59
Postat av: Therese Marie

Anonym; jag vet förstår helt vad du menar. men när amn är kär så är man, jag älskar ju han av hela mitt hjärta. och jag har gjort mcyet fel också men jaa. vi får se vad som händer. I will keep it up

2008-08-24 @ 23:14:21
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan inte säga att du har gjort fel och skylla ifrån sig på dig själv. Det du har gjort är att reagerat på saker som man ska reagera på och konfrontera. Gräv inte ner dig, det gör det bara värre för sig själv och det vet du om.

Och visst att du är kär, men tänk på allt dumt varje dag istället för allt bra.

Det är väl inte kul att leva med en person som leker med ens känslor hit och dit när det passar honom. Skit i den där snorungen och var singel ettag, du är inte gammal lev livet!

2008-08-25 @ 16:33:50
Postat av: Adina

som sagt du förtjänar nån bättre som bryr sig om dig! hoppas du mår bättre snart! saknar dej!

2008-08-26 @ 00:11:01
Postat av: S A N D A

svar: tack :)



Hey det kommer bli bra, his loss you know!

Du förtjänar bättre :)

2008-08-26 @ 12:55:43
URL: http://whatway.blogg.se/
Postat av: ellenp

Han är inte värd dig! Du förtjänar någon bättre, han är inte värd dina tårar. Hoppas du mår bättre snart! Kram.

2008-08-26 @ 15:14:17
URL: http://ellenpaulsson.blogg.se/
Postat av: Martina

Hoppas du känner dig bättre snart =/ Sånt suger, verkligen.

2008-08-27 @ 17:35:39
URL: http://bluesareblack.devote.se
Postat av: Alexandra

Åh vad jobbigt det låter. Styrkekramar till dig :)

2008-08-27 @ 21:26:38
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: A

Om han säger att du har tasskig atityd och grejer så förtjänar du någon bättre therese! Glöm aldrig bort det!

2008-08-28 @ 09:51:39
Postat av: tess

Du är ung, förr eller senare kommer du ändå tröttna och leva dit liv. vänta tills du fyller 18 ;)

2008-08-28 @ 13:58:32
Postat av: anna

aww det där är verklgen jobbig :( men det blir bättre med tiden..

2008-08-31 @ 21:23:47
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Melinda

Läste att ni är tsm igen och är det bra mellan er precis som du skrev så är jag glad för er skull! Men jag måste bara säga: TRO ALDRIG ATT DU ÄR FÖR FUL, OKEJ? Tänk inte att det är fel på dig som person! Visst, alla människor kan göra fel osv, ingen är perfekt, men tro inte att det i grunden är något fel på dig! Du är en underbar tjej, I'm sure of that. Känner dig inte ens, men vafan, ville bara säga det. För jag förstår dig, det tror jag iaf att jag gör. Lycka till till dig och killen nu :) PUSS

2008-09-10 @ 22:26:56
URL: http://metrobloggen.se/mindy
Postat av: Karin Nygård

det låter EXAKT som när jag och min pojkvän gjrde slut, eller ja han gjorde slut.. Det fanns ingen chans i världne att vi skulle bli tillsammans igen efter allt han sakt och allt dumt vi gjort mot varandra.. men efter 2 månader så blev det vi igen (detta var i våras) och nu har vi varit tillsammans i 3 år:)

Ta hand om dig!

2008-09-18 @ 19:18:35
URL: http://karinnygard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0