Godmorgon alla bloggläsare =D

Japp mina norrköpingsboor, på med vanta, mössa och halsduk för NUUUUUU är snön kommen kan jag lova er. WOW, vad härligt det är att se att marken är fylld med 10 cm snö, min hund älskade det okcså och sprang runt som en galning här på gärdet. HAH, äntligen är den kommen men såååååå sent..
Undrar hur mycket snö de högre upp i landet har, någon som vet?!

Yees, nu ska jag platta håret och sminka mig och äta frukost sen måste jag gå tio i nio. Oj inser nu att jag måste skynda mig, Byyy theeen. !!

image1990

Kommentarer
Postat av: PRINSIPESAN

Hejsan! NU kör jag igång en ny tävling!
Välkommen!

2008-01-03 @ 09:30:58
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Angelica

I Stockholm finns det snö iallafall :) Har inte varit ute än men genom fönstret ser det ut att va rätt mkt :) Iofs är jag i stan nu och där är ju inte lika mkt snö som på landet, då får se sen när ja kommer hem hur det ser ut :)

2008-01-03 @ 13:26:46
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0