RENT JÄVLA HELVETE.

Vafan är du för person egentligen. Hur fan kan du hålla på som du gör utan att ens tycka nåt illa om dig. Du bara tar saker och ting och sen går och låtsas som ingenting har hänt.. FYFAN, fattar inte att det just är du som håller på såhär. Du är den personen jag har störst tillit till, du är den personen jag verkligen tycker om och verkligen inte vill lämna. Men vafan håller du på som du gör. VAH ?.. Jag vet inte vad jag ska göra, sitter här och tjuter och försöker komma på nåt. Jag vill skita i dig, men då kommer jag ångra mig efteråt.. Men vad händer om jag vill ha kvar dig. Vill inte ens tänka tankarna...
Vafan har jag gjort dig. Inte ett jävla piss kan jag lova. Det jag gjort fel har jag sagt rakt upp i ögonen på dig. Jag verkligen älskar dig och vill att detta ska fuungera.. Men vafan gör du när du går runt och hånglar med andra på fester då du inte ens har druckit. VAAAAAAAAH?
Och om du har druckit så gör man inte det ändå.. Men nu är det så att du inte druckit ett jävla piss och det var du som klängde på tjejen och så hånglar du med henne.
Jag trodde du älskade mig JIMMIE, men det verkar inte så eftersom du är otrogen mot mig. Du är fan inte mogen för att ha tjej. Allt jag hört när du var tsm med ditt ex har jag försökt att smälta . Men varför är jag så dum och tror att det inte ska hända när du har mig.. VAH.. hu fan kan de vara sant.
Kärleken gör en blind.
Så jävla blind..

Jag har gjort allt för dig. ALLT, men vafan får jag tillbaka. OTROGENHET..
Och ni som har sagt detta till mig, jag kommer inte bli arg på er, för det är jimmie som varit felet.
Fan, och du madde om du läser detta. förlåt för att jag tog ut all ilska på dig fören månad sen. Okej du gör fel. men jag tror nog fan det är jimmie som vill se dig och dina bilder. Inte hans kompisar..
FYFAN


VAD I HELVETE SKA JAG GÖRA.. KAN NÅN SÄGA DET TILL MIG..
6 OCH EN HALV MÅNAD TILLSAMMANS, ELLER MER?..
HELVETE

Kommentarer
Postat av: Emelie

nej fyfan jag hatar verkliogen otrogenhet ! och då menar jag verkligen HATAR , hoppas det ordnar sig tycker verkligen synd om dig :'/

2008-01-28 @ 12:34:07
URL: http://tomorrowistoday.blogg.se
Postat av: sofia

Jag vet hur det känns. Men killen är inte värd dig. Finns mycket bättre människor där ute. Den där killen kan ju bara dra nånstans och kolla på när du hittar en ny och mycket bättre pojkvän. Då lär han ångra sig att han bara fick ett strul..

2008-01-28 @ 12:41:11
URL: http://thisisreallyme.blogg.se
Postat av: Elin

Gumman, han är inte värd dig, inte för 5 öre . Du är värd att behandlas med rättvisa, faan tjejen .. Finns här,

2008-01-28 @ 13:10:58
Postat av: Sofie

Men usch :/
En kille som är otrogen är inte värd någon tjej, speciellt inte dig! Vilken jäkla idiot alltså :/

2008-01-28 @ 13:33:46
URL: http://paaperdoll.blogg.se
Postat av: Angie

*kramar om*
Gumman, det är bara att ringa så kommer jag och hämtar dig.. så du får rensa tankarna lite och tänka på annat.. tror du skulle behöva en ordentlig paus i tillvaron...
gud gumman, önskar verkligen att du kunde ta ledigt och låta mig komma och hämta dig...
älskar dig kära lillasyster, ring om du ändrar dig, jag kommer på en gång! =)
*kramar om igen*

2008-01-28 @ 13:41:50
Postat av: frida

shiet.. förstår om du verkligen är förbannad just nu. Hoppas att det löser sig på nåt sätt iaf =/

2008-01-28 @ 15:40:44
URL: http://ensamtsolsken.blogg.se
Postat av: fanie

usch , fy fan va lågt !

2008-01-28 @ 16:46:12
URL: http://fanie.blogg.se
Postat av: Nathalie

Det verkar som ni har haft problem längre, och går han o bara hånglar med en tjej sådär verkar han inte bry sej ett dugg om erat förhållande, så är det värt att satsa på? Vilken idiot han beteer sej som... :(

2008-01-28 @ 17:33:16
URL: http://Naatta.blogg.se
Postat av: LISA

Fy vad lågt!!
Du är värd mycket mer än så, någon som verkligen bryr sig om dig! Bara DIG!

2008-01-28 @ 17:48:10
URL: http://lisaplace.tjejsajten.se
Postat av: olivia

lämna han, du är värd så mycket bättre, för ingen är värd en idiot som är otrogen. men det är upp till dig, du kan inte låta folk säga sina åsikter eftersom då kan det bli fel, då kanske du får för dig att dom har rätt. vore jag du tessan, skulle jag lämnat han för länge sen, du förtjänar en mycket bättre. det blir jobbigt jag vet, men du kommer vara glad över att du lämna han eftersom han är idiot :/

2008-01-28 @ 18:02:16
Postat av: jaernspoeken.

Lyssna på en som är gammal i gemet.
Han är inte bra för dig om han behandlar dig så! Då finns det mycket bättre killar för dig! Det ät jätte jobbigt till en början, men sen börjar det att lätta jag lovar! Bit ihop så får vi gå ut och har kul! håller med olivia!

2008-01-28 @ 18:14:19
Postat av: FIE

du borde lämna honom, fast att det är svårt. man är aldrig förtjänt för att bli behandlad så.

2008-01-28 @ 19:18:11
URL: http://wernerson.blogg.se
Postat av: =)

Han är inte den enda som varit otrogen!

2008-01-28 @ 19:31:14
Postat av: tilda

fy helvete vilken idiot, du är verkligen inte förtjänad att bli behandlad så!! du är värd nån som verkligen bryr sig om dig! ♥♥♥♥

2008-01-28 @ 20:22:59
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Karolin

Hejsan =)
Jag var där på festen och såg allt, fy fan vad svinit. Jag tkr att han var as söt men när jag hörde att du var tsm med han så liksom kan man juh inte gå runt och tänka på det och sen så var juh emelie as full och sen började juh dom dansa och sen hångla jag tkr att det var as lågt av dom båda på ngt sätt tkr synd om dig nu =/ hoppas det ordnar sig i slut ändan :D Kramar

2008-01-28 @ 20:29:47
Postat av: T`

Olivia, jaernspoken: jag förstår er .. emn läs det senaste inlägget så förstår ni.. Jag skulle nog lämnat han också om det var så som jag beskrev..

2008-01-28 @ 22:29:57
Postat av: cissi

tycker synd om dig gumman :/ du förtjänar något så mycket mer värdighet! hoppas ni löser det, och att allt blir som det ska vara, ni två; lyckliga i alla dagar :) puss och kram

2008-01-29 @ 18:19:35
URL: http://ceciliadouhan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0