Lite allämt sådära !

Maha, jag är tråkig jag vet, men ska försöka förvbättra mig, men det är så skönt nu när man är ledig och bara umgås med en massa vänner och pojkvännen såklart som man har varit med varje dag nu sen tisdags, helt underbart att ligga där i solen och mysa, helt underbart att ta de där glassarna och unna sig i solen. Jaaa HIMMELSKT bra med andra ord. Jag vet inte det här med bloggen, alltså just nu är jag inte alls stressad och har det skönt men jag bloggar inte. Bloggen blir nästan ett stressmoment för mig tyvärr. Dock älskar jag att blogga, men jag missar ju så mycket annat också har jag märkt. Och det är inte bara jag som klagar på mig själv utan nu ärdet vännerna som klagar, eller kompisarna, de klagar mer eller mindre. men jag håller ju egentligen på med nåt jag verkligen älskar, det är ju bara så..
Men ah !

Kom till sak nu Tessan,  - joo ärligt talat vet jag inte hur det blir med bloggen hädanefter !
Vill ni ha kvar mig som bloggerska ?
Det ni ska veta är att jag ÄLSKAR er läsare =)

Jag ska ut i solen nu i några timmar hade jag tänkt, ja ni hörde TIMMAR, och sola och försöka få lite färg. Jag ska slappa som fasiken i det underbara vädret. Sen ikväll får vi se vad som händer =)

image2655
Bild från prakytiken med en sju veckors valp.

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart vi vill att du ska fortsätta blogga!!!!

2008-05-09 @ 13:27:39
URL: http://lillamalins.blogg.se
Postat av: Therese

du måste forstsätta bloggaa tessan :)

2008-05-09 @ 17:03:54
URL: http://TEESSANN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0