HERE I AM - Körkort på de =D

Jaaa, niii guys!!
Hur är det med er?? med mig är det helt okej. Har haft KÖRKORT nu i två dygn, faaan vilken lycka det var när jag klarade uppkörningen. Körkort är ju verkligen någonting man väntat på i flera år nu, och även det att kunna gå ut och festa med sina brudar :D fan vilka roliga helger jag har haft hitintills.

Hur ser helgen ut för mig då??

♦ Japp i morgon ska jag gymma som ni ser, det var ju över två månader sedan kanske.. Det värsta är att jag märker av det. Igår fick jag nästan lite panik över hur "tjock och fet" jag ser ut och det slutade med att jag inte ville gå ut och festa med brudarna.. Jaja alla har väl sådana dagar eller hur ??

♦ Idag är det luciafirande med mina gymnaster. De ska visa upp vad de kan bland annat frivolter på matta och lite strecktar på trampett =D även en dans som de har lärt sig, kommer bli superkul =)

 

Hur ser eran helg ut?? =)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Gratis till körkortet! :)

2009-12-12 @ 11:40:11
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Terese

Grattis till körkortet :)

2009-12-13 @ 01:58:32
URL: http://londonflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0