EAST FM - VECKANS BLOGG - Flachback



Godmorgon sunshines !!

Idag är en såndär ledig dag på hela denna vecka, inge farmors kök idag inte !! =D känns underbart när vädret är såhär lovande.. Ovan ser ni lite bilder från idag, till frukost åt jag och älsk melon och annat smarrigt till de.. Igår festade vi till det lite med jordgubbisar, underbart gott ;D vi skulle också se klart en film men självklart somnade jag - som vanligt , haha någon som känner igen sig ??

Snart ska vi åka hem till mig, hämta lite badkläder och sen bege oss till stavsjö - skiren och hans familj. Det kommer bli jätte mysigt, bilder kommer ikväll..

IKVÄLL !!!!
då får ni inte missa "repotaget" på east fm om mig klockan 17-19..
Då är det mig de kommer snacka om, weeei !!


Obs , mitt namn uttalas äjnariel, inte ainariel !!

Kommentarer
Postat av: KB

GRATTIS GUMMAN TILL VECKANS BLOGG :D <3333333puss

2009-07-05 @ 18:59:37
URL: http://carroryding.blogg.se/
Postat av: Shopalicious

Ahh vattenmilon. Förjävla gott!

2009-07-07 @ 20:22:16
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0