PERSONALFEST - riktigt NICE !

Mer bilder komme ri morgon..





Jaa då är jag hemma, eller hemma och hemma kan man väl inte säga direkt. Jag sover hos min pojkvän som inte är hemma utan han är som sagt i cypern. Så här sitter jag i hans säng, helt ensam i en trea, det känns riktigt läskigt på ett sätt, och sen känna doft av Sebban,aw miss him so much!!
Varför jag sover här hemma är för att jag kollade fel i busstabellen. Det gick ingen buss vid elva helt enkelt, så jag fick ta 459 med johan och sen gå av vid badhuset och gå hem till Sebban..

Det har varit en helmysig kväll med alla från farmors kök.. Jag och Johan köpte några ekologiska öl, jätte goda.. Sedan grillade vi, samt gick tipspromenad och en hel del annat.. Vi körde en massa lekar, ASROLIGT verkligen, och fan vad vi garvade åt när tre st tävlade mot varandra - de hade ögonbindel och skulle ha över bommulstussar till andra sidan rummet och föra ner dem i ett glas. ASSÅ NI SKULLE HA SETT XD otroligt roligt alltså..

imorgon ska jag jobba igen, nu måste jag sova och drömma mig bort..
<3<3 höörs

pssst: eastfm - flashback - veckans blogg  - JAG SÅKLART =D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0