Sambo blogga!

Hey alla läsare här på Ainariel.blogg. Your favorite blogg!

Här ska jag: alias "Älsk" drop´a några inlägg imellanåt i min egen flik "Älsk talar" som en kul grej. Mitt tal till nationen så att säga.. Här och endast på Ainariel.blogg.
Kul att gäst skriva lite bara om saker som händer & ska ske, samt funderingar och vardagsliv. Om just din favorit kategori är "Dagens outfit" så håll inte andan!
Varför känns det som att jag engagerar mig i nånting som jag inte kommer orka med? Njut av dessa rader, jag litar inte på mig själv att det ens kommer komma ett till.. skitrolig kille, tjena!


Sebastian Nemeth, för er som inte vet!

Vad har jag gjort idag? eller gör? Jo jag jobbar, är på min arbetsplats i Nyköping. I en nybyggd galleria som heter Pål Jungs Hage, i en fullspäckad present, heminrednings och leksaks-butik som heter Eurostore.Vi är en lågpris butik med inriktning på kvalitetsvaror, köper upp rest & lagervaror som kan råka finnas på t.ex Duka eller liknande inrednings butiker. Fast att vårat försäljningspris ligger 30-70% under ordinare butikspriser. Eurostore är en 6 år gammal kejda som det idag bara finns ett tiotal av i Sverige. Sen hösten 2008 bytte Eurostore VD och därmed koncept. Från att ha sattsat på lågprisprodukter i alla dess former till ett mer prisvärt och underhållande koncept med mera inriktning på kvalitet. Eurostore här i Nyköping är den första butiken i det nya konceptet med nya varor och en helt annan look. Nyligen öppnade vår andra butik med nytt koncept i Hanninge, Stockholm. Och dom säljer guld, här nere äter konjukturen upp oss. Tyvärr! Men vårann galleria är inte färdigbyggd och saknar upp mot 40 butiker. I början på 2010 hamnar även Systembolaget här och blir det ända i Nyköping. Då kommer vi iallafall dra en viss målgrupp, hoppas dom väljer att lägga sina pengar här istället för att köpa Explorer. Fast det är klart, vad ska man med en vas till eller ett par sjyssta kuddar när man ska tillbringa hela lördagskvällen i nån park på en bänk med Greger och Janne lixom.

Inför nästa år så öppnas det 15-20 stycken nya Eurostore runt om i Sverige. Och nästa anhalt är med lite tur och social kompetens: Norrköping! Kan dock inte avslöja var och när.. Men om det sker så blir det inom kort. Då kommer jag gå in och få en helt egen position, nämligen butiksansvarig. Något jag ser fram emot och har jobbat hårt för. Så förhoppningsvis syns vi där, kanske till och med min Therese kommer att vara där och knega lite extra. Vi får se om hon har det som krävs.. xD

Men nog pratat om jobb, fast det är skönt att bara ha nånting att göra. Tiden flyger inte iväg här för tillfället, det är verkligen lungt. Det är fint väder här i Nyköping idag också, så folk håller sig ute. Inte inne & shoppar. Anyway...




Jag planerar att köpa bil väldigt snart.. Som Svampbob skulle ha sagt: Det går inte välja, "det går bara runt i huvudet på mig som en arg havsmanet". Fast jag har redan en bil. En Skoda Octavia kombi, hallå? Vart är ungarna? Nej, det går inte. Något lite fräschare och yngre. Jag tänker inte tråka ut er med att skriva upp alla alternativ, ni får helt enkelt se sen när jag har gjort mitt val. =)

Jag och min älsko har planer för helgen, vi ska åka iväg på en riktig mys weekend. Men det berättar jag om i nästa inlägg, om jag orkar och hinner. Okej, jag lovar. Imorron, imorron skriver jag om våra helgplaner. Om inte hon hinner först..

Jag önskar er alla en bra fortsatt dag. Jag önskar mest av alla mitt hjärtegull en god natt. Jag kommer inte hem idag så vi får sova solo. Du är underbar min bloggerska. <3 Blir fortfarande lite varm i magen när jag tänker på dig, fast vi har ju inte varit tillsammans såååå länge. Är det fortfarande nykärleks värme? Who knows?


Hur söt är inte denhär tjejen? mummummummum!!


Szia!

Kommentarer
Postat av: Millan <3

Hej hopp!

Tessans äldsta syrra här ;-) Fan va kul att läsa lite om dig och vad du har för dig =) Du har verkligen skaffat dig en underbar tjej och hon e ju jävligt snygg för den delen oxå ;-) Helt sjukt att hon faktiskt är min syrra ;-) Hahaha...



Hoppas på fler inlägg från dig snart ;-)



Kramar Millan

2009-07-29 @ 19:15:37
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Therese Marie

Älsklingen du är underbar, skitkul att läsa..

Miss u honey !!

2009-07-29 @ 21:54:56
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: mamma Marie

Hej Sebban! Jättekul att läsa om ditt jobb, intressant...Ha en jätte trevlig helg nu tillsammans o ta hand om varann!

2009-07-29 @ 22:06:06
Postat av: Yvonnnne- Im the best so fuck the rest

Jo hon är söt!' =)

hehe .



sv : Jag går på cheerleading men ändå är det "lite gymnastik" så tycker det rätt så kul. Tror jag ska börja på gymnastik också för att bli bättre och att det kul ;)

2009-07-29 @ 22:25:22
URL: http://yvonnnne.blogg.se/
Postat av: Rebecka

sambo ?:) har ni flyttat ihop?? kul ^^



2009-07-30 @ 07:59:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Rebecka

hähäh upps xD gav vist min epost :D om du inte har kollat min blogg gör det =)

2009-07-30 @ 08:00:40
URL: http://rebeckaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0