solen tittade fram


Solen kom visst fram, men någon bränna fick man tyvärr inte =P
solade i en halvtimma o sen försvann den..
Men i morgon, då ska jag steka precis innan vi åker hem..

Ska övningsköra hem i morgon -  ca 40 mil , det blir lite spännande.. hihi Idag har jag övningskört ungefär fem mil på landsväg, as roliga vägar haha.. Och det går riktigt braa. Har varit med om en hel del när det gäller att övningsköra hah. I förrgår skulle ju vi till smögen, påvägen dit möts vi at STÖRTSKURAR på motorvägen där man ska åka i 90, jag fick köra i 60 km i timmen för att amn inte såg ett piss. Hela vägen var täckt av vatten och det var fruktansvärt läskigt, men jag hanterade det väldigt bra hihi =D

JAG VILL HA KÖRKORT

Kommentarer
Postat av: mia

jo, det är ju svårt o köra bil ;)

2009-07-13 @ 21:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0