EMMES 18 ÅRS DAG..

Ig¨r träffades vi tjejer och bekanta hos emelie i en lokal på deras gård.. Musiken var på och skratten var höga, helt enkelt en underbar stämning på min bästa kompis underbara dag.. Den firades med paket, massa frukter, bål, dans, garv, tårta och palace på det.. Under hela kvällen rabbla jag 90 - 06 - 14 -xxxx för mig själv och Julia Elise Kindblad.. Jaa ni förstår, jag är inte 18 men såklart att jag ville ut och fira med de andra.. Och lyckat blev de... SYND BARA ATT VI VALDE FEL STÄLLE, PALACE DÄR DET INTE ALLS VAR MYCKET FOLK.. Men med ett bra umgänge så hade jag det kul.. Jag lyckades tjäna 100 spänn på vägen till palace genom att se söt ut. Okej, lite hjälp fick jag väl av min kära Vän JOSEFINE också, okej FILLA MED :D:D: taack <3<3..













WOHO VAD KUL !!!! =D

Kommentarer
Postat av: josefin

haha jag har massa skumma nummer på min mobil nu ;O helskumt haha :D

2009-06-28 @ 16:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0