grafräknare + Matte D



Jag har pluggat lite matte D nu under kvällen.. Och använt min nya miniräknare som jag fick av min systers man (1400:-) .. När jag kom hem häromdagen låg det en miniräknare på min säng, marknadens bästa grafräknare för cirka 1600 som jag hade fått av min granne.. Hur jävla snällt är inte det.. Men nu har jag lixom två grafräknare.. HM..

Den vita fick jag först, när jag kollde i instruktionsboken var det bara på svenska. HÄPEN =O men sen när jag fick den andra miniräknaren så blev jag chockad över hur tjock instruktionsboken var hahaha.. Och på engelska dessutom.. GAH !!

slutpratat om miniräknare och Matte, okej jag älskar det, måste erkänna det.. Men ah inte så många som vill lyssna på kanske..

Jag ville säga godnatt helt enkelt !! puss på er sötnosar =)

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

nu är det inget reklam eller så.. men du kanske inte ens bryr dig eller den som ens läser detta men jag tycker att alla bloggare borde skriva ett inlägg om det som händer i iran just nu.. har en video klipp på wyclef jean som är en bra grej i bloggen... för att bara visa ett stöd så tycker jag att denna video e skit bra...



det skulle uppskattas av alla som känner iranier eller är iranier...

2009-06-24 @ 01:58:18
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0