Midsommardagen i bilder..

Dagen började med att träffa mamma och äta på resturangen Athena på kungsgatan..
Fläskfile med hemlagad bearnessås och oxfile och potatisklyftor i ugn..
MUMMA, aldrig ätit något godare..




Sen träffade jag Fillan och Emme.. De gjorde snygga kransar och grillat till det också..
Fillans bros kompisar var där och sen kom pati och almir cokså..







Sen hämtade vi upp Sebban och begav oss till Lundby..
Där partajandet var !!








De var en del av bilderna, jag hade det svinkul.. Lite synd att väret var sopm de var men inget att klaga på¨!!=)
härligt folk... Skönt att festa med killen också..
Nu måste jag kila, ska möta emme !!=)

Kommentarer
Postat av: johanna

läs om min midsommar och spana in sommarens nagellacks-trender i min blogg idag!

2009-06-21 @ 23:36:59
URL: http://liveforfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0