Olja + sol is the shiit

Godmorgon alla söta läsare..
Vad ni är duktiga på att kommentera, not !! =) men men skitsamma, skulle ju vara lite småkul bara..
Igår såg jag och min Syster Angelika på bio, Duplicity blev det och ärligt talat nu, jag fattade ingenting mer än att de blev blåsta, men varför.. Gaaaah !! Jag och min syrra, vi är inte helt dumma i vå¨ra huvuden, men vi fattade inte ett skit alltså hahahaha. VILKET SKÄMT... Någon som har sett den filmen som kan göra mina frågetecken till punkt istället ???

Idag ska vi försöka få lite sol på oss också, kanske blir Årsta med fusksol för det är verkligen jätte mulet här.. Och jaa jag ska vara brun till Midsommar då jag ska bära en vit klänning !! då måste man vara brun och fin xD
så därför tänkte jag lägga in lite bilder från gårdagen då vi hade det jätte skönt i solen, hoppas man kan få lite bränna bara att kolla på bilderna xD.. njaa men okej !!

mobilbilder!!!
Nu ska jag äta lite frukost..
Har du fått lika bra bränna som jag eller ;) visst vah, visst vah :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0