Så eran tur.....

Hej alla underbara läsare !!
Jag har varit med Sebban hela helgen och bara haft det llmänt trevligt.. Då känner inte jag för att sitta och blogga och vara sådär osocial, men iallafall ett inlägg ska jag iaf bjuda på..
Idag har jag varit på stan med Sebban, han shoppade några piké tröjor medan jag shoppade en korallfärgad body från monki, en orangae tröja från Monki och ett par klackar ifrån skopunkten.. Täkte visa r det i morgon..

Jag har stora funderingar på hur jag ska få denna blogg stor..
Får se ifall mina planer funkar, det är mycket tid med bloggen - men jag älskar ju att blogga..
Men ni är ganska dåliga på att kommentera märker jag, säg hej och presentera er ?? xD
har ju trots allt lite mer än hundra läsare om dagen, vilka är ni ?? känner ni mig ?? vart bor ni ?? =D

TELL MEE !!!!!!

( ni som känner mig, visst är hon på bilden lik mig ? xD that isnt me !!!! ;) läskigt värre...)

Kommentarer
Postat av: Arantxa

lätt likt

2009-06-22 @ 23:50:53
Postat av: m

Du och Cecilia Larssén är väldigt lika varandra på vissa bilder..

2009-06-23 @ 16:09:47
Postat av: Millan <3

Äckligt jävla likt =O Helt sjukt...

Hoppas du haft en bra dag på jobbet.



Kram Millan

2009-06-23 @ 19:04:31
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Therese Marie

Säger det !! otroligt lika på vissa bilder, helt sjukt =D men smått kul cokså =)

2009-06-23 @ 22:13:24
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0