Lila naglar

Här sitter jag i klassrummet med nervositeten på topp. Är riktgt nervös inför det praktiska provet i sällskapsdjur.. Vi ska fixeraa, könsbestämma och kunna hantera reptiler, fåglar, chinchillor, alla smågnagare på djurhuset.. Åh så nervös jag är.. Jag har startid klockan 14.34 då jag börjar inne hos rfeptilerna. GAAAAH !!! =D

Inatt skulle jag ladda upp min film på youtube.com men det avbröts tydligen så ska göra det lite senare idag..  Nu ska jag fortsätta med mitt hundras arbete och försöka dämpa ner min nervositet..

Kvadralplattor, poppa, femoralporer, prianal, palperingsnål, konvex, herbivor, omnivor, carnivor, fixera.......
GAHH !!






Kommentarer
Postat av: M

Kvadralplattor, poppa, femoralporer, prianal, palperingsnål, konvex, herbivor, omnivor, carnivor, fixera. Eeeh..? Fattar ju noll! Haha..



Gud vad massa saker som du måste kunna! Själv har man ju ingen aning vad det ens betyder! =)



Men lycka till! :)

2009-06-02 @ 14:10:41
Postat av: M

Riktigt snyggt med det lila nagellacket föresten!



Skön kombination med den gröna jackan och den mörklila underjackan!



Du har känsla för det där med att kombinera färger! Skitsnyggt! :D

2009-06-02 @ 14:19:40
Postat av: Therese Marie

tack MArtin !! :)



2009-06-05 @ 16:32:10
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0