Vänskapsarmband

När min bästa vän Emelie fyllde 18 i fredags köpte jag ett ursnyggt armband till henne. Jag själv hade sån god lust att ta det själv, Jaa ni vet ett sånt där silvrigt med jätte glittriga "diamanter".. så två dagar efter kunde jag inte motstå priset och det snyga armbandet så jag sprang till Guldfynd för att kamma hem armbandet som var på rean.. Och VIPPPS så fanns det kvar, bara ett !! så jag hade supertur med det.. Samtidigt gick jag in på Albrecks guld och köpte ännu ett silverarmband =).. Jag älskar armband !! Så nu blänker jag med två nya armband på armarna, jag får aldrig nog..




Med diamanter  - 179:- på Guldfynd
det mindre - Albrecks Guld för bara 79:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0