Lite varma hälsningar

En helt fantastisk dag med solen som värmer ens kropp och underbara vänner omkring sig. Idag har alla spridit glädje omkring sig och alla har verkligen blivit positiva, kanske beror det på lite höstinfluenser?

Nu ikväll var jag hemma hos exets mor och snackade en hel del med henne om allt. Det var ritkigt skönt att träffa henne nu igen efter det tog slut mellanm mig och jimmie. Underbar kvinna är hon allt =D

Är så himla glad, förstår bara inte att livet kan flyta på som det gör ibland. Men nu med nya tag och förbättrad livsglädje kommer jag inte ta steget tillbaka. Jag är en bra person, thats it !

Ha en fin natt, ta väl hand om den och dig xD !

Puss på er älsklingar !
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0