Jobb - Bamses värld

Inatt sov jag hos min Sebban, men jag blev ändå tvungen att dra mig hemåt för a Andra jobbardagen dtt blnd annat ladda min dator, ta bort nagellacket och hämta paraply.. Javisst regnar det här i Norrköping, ursurs för detta väder. Det som var så fint väder igår..
Nu är jag påväg till jobbet. Jag skulle inte ha jobbat idag egentligen men jag blev tillfrågad att hoppa in idag och självklart gjorde jag det xD.. Andra jobbardagen på Kolmården. Ni ser mig i sommar i Farmors kök, det ni xD !!





Slutar 16.30, är hemma vid 18, direkt till mitt andra jobb som slutar 19.30 idag..
Ses ikväll då brudar?? eller..

Kommentarer
Postat av: benji

Tjaoo! Om du vill vinna ett par Shutter Shades i valfri färg kommentera mitt blogginlägg om Shutter Shades så har du chansen att vinna! :D

Postat av: elin

Fin blogg!

2009-05-23 @ 17:10:55
URL: http://eliwwn.blogg.se/
Postat av: stephanie

hej hur har du det?

Du bode väl i norrköping;)

Jag är nämligen här nu:D

Hade hört att du hade varit upp i stockholm och häsat på hos pappa och mamma och nonis:D

Fick höra att ni hade väldigt kul.



Roligt att du jobbar på kolmården! VI ska ditt snart tror jag. Då kaanske vi träffas elr hur ;)



kram steffie

2009-05-23 @ 17:23:57
URL: http://steffif95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0