Tessan bär solglasögon



Godmorgon mina bloggläsare ; )
Inatt har jag inte alls sovit bra. Jag somnade till och med kvarrt i tre i natt och satte klockan på väckning vid sex (dock gick jag upp sju) hihi..
Men nu är jag i skolan, har ej hunnit äta frukost och så ser vi på film, bra kombination eller inte .. Jag lär nog somna..

På bussen:
Kvinna- hörredu blondinen, sätt dig här bredvid mig och snacka skit
Thessan- ehh, nee det finns lediga platser där bak (grymmt)
Kvinnan- jag är från dalarna och kan prata massa språk, ich heisse blablabla and I´m living on the street..
Tessan tänkte- Herregud, utvecklingsstörd.. läskiiigt !!

Kommentarer
Postat av: Danii

sööt:)

2009-05-20 @ 16:49:14
Postat av: Patricia

skum tjej d där hehe



snygga brillzz!!

2009-05-20 @ 23:08:19
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/
Postat av: KB

hahahaxD lyckat xD

2009-05-21 @ 13:18:12
URL: http://carroryding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0