Träningsglada Tessan





Bilder från gårdagen..
jahopp, hur mår ni alla ?? Här är det super förutom min röst som är ur funktion varje morgon xD
Idag ska jag städa mitt rum, myspysa med elin och träffa mina underbara vänner ikväll.

"svar på kommentar"
- Härmar kenza med tatueringen, självklart visste jag att jag skulle få den kommentaren, för det första har jag den på andra foten, och vi har absolut inte den på samma plats och så är hennes mycket mindre =D

Jag hade två prov igår, fågelprov och Matte c prov.. Therese min lärare rättade mitt matteprov och jag fick ännu en gång MVG fan vad stolt jag är !! =D mvg på alla prov, nu har vi bara en inlämning kvar, om jag får vg på den så spelar det ju ingen roll, WOW !! ==D

Nelly.com väntar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0